Asiakaspalvelumme auttaa teitä tuotteisiin, tilauksiin tai toimituksiin liittyvissä kysymyksissä.

Asiakaspalvelun yhteystiedot:

Meidät tavoittaa sähköpostilla asiakaspalvelu@valogalleria.fi.

Usein kysyttyä:

Onko tuotteilla vaihto- ja palautusoikeus?

 Valogallerian asiakkailla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisten pakkausten tallella. Tarkemmat ohjeet palautuksiin sivun alaosassa.

Peruuttamisesta voi ilmoittaa käyttämällä alla olevaa sähköistä palautuslomaketta.

Palautettujen tuotteiden hinta hyvitetään luottokorttitilillesi tai pankkitilillesi. Hyvitys maksetaan heti, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautettavan tuotteen. Rahtimaksu palautukselle on 15 eur, ja se vähennetään palautettavasta summasta. 

Mitkä maksutavat käyvät Valogalleriassa?

  • Pankit: Osuuspankki, Nordea, Danke Bank, Paikallisosuuspankit, Aktia, Säästöpankki, Ålandsbanken, S-Pankki, SEB ja Handelsbanken
  • Luottokortit: Visa, Visa Electron, Eurocard, Master Card
  • Lasku ja osamaksu: Klarna lasku/osamaksu -palvelut.

Miten tilaukseni toimitetaan?

Valogalleria toimittaa myymänsä tuotteet Suomessa Matkahuollon tai Postin välityksellä.

Mikäli tilaus sisältää useita tuotteita joilla on eripituinen toimitusaika, toimitetaan tuotteet kerralla pisimmän toimitusajan mukaan. Jos haluat jonkin tuotteen nopeammin, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Kuinka nopeasti tilaukseni on perillä?

Kaikki varastossa olevat tuotteet lähetetään viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä, jolloin tuotteet saapuvat tilaajalle tyypillisesti 3-5 päivän kuluessa tilauksesta.

Jotkin tuotteet ovat tilaustuotteita, ja näiden tuotteiden toimitusaika on määritelty tuotetietojen yhteydessä.

Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut?

Toimitusmaksu Suomessa on Postin palvelupisteeseen tai Postin pakettiautomaattiin tilattaessa 15€/tilaus, Matkahuollon jakelupisteeseen tilattaessa 15 €/tilaus ja kotiinkuljetuksella 25 €/tilaus.

Voinko seurata tilaukseni toimitusta?

Saat lähetystunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi lähtee meiltä. Lähetystunnuksen avulla voit seurata paketin kulkua valitsemastasi toimitustavasta riippuen: Postin lähetysten seurantaan pääset tästä linkistä, Matkahuollon lähetysten seurantaan pääset tästä.

Olen unohtanut salasanani, miten toimin?

Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden kirjautumissivulla oleva linkin kautta. Uusi salasana lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet antanut rekisteröitymisen yhteydessä. Turvallisuussyistä emme voi lähettää uutta salasanaa muuhun sähköpostiosoitteeseen.

Voinko tilata rekisteröitymättä?

Kyllä, voit aina tilata myös rekisteröitymättä.

Tein tilauksen, mutta en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostitse. Onko tilaukseni tullut perille?

Saat aina tilauksestasi vahvistuksen sähköpostiisi. Mikäli et ole saanut tilauksestasi vahvistussähköpostia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Palautus

  1. Tee palautusilmoitus alla olevalla lomakkeella.
  2. Pakkaa tuotteet samalla tavalla kuin ne olivat pakattuna sinulle toimitettaessa. Tuotteen myyntipakkauksentulee olla ehjä eikä siihen saa tehdä mitään merkintöjä. Ainoastaan kirkkaan teipin käyttö on sallittua tuotteen alkuperäispakkauksessa. Mikäli alkuperäispakkauksessa on merkintöjä tai sitä on vaurioitettu jollain muulla tavoin, tuotteen jälleenmyyntiarvo laskee, jolloin myös palautettava euromäärä vähenee. Tämän vuoksi on erittäin tärkeää, että pakkaat tuotteen sen alkuperäispakkaukseen ja sen jälkeen ulkoiseen pakkauslaatikkoon ennen kuin palautat sen meille. Vähennämme vähintään 35 € palautettavasta euromäärästä, jos alkuperäispakkaus on vaurioitunut tai enintään 40% valaisimen arvosta, jos se ei ole myytävässä kunnossa tai sitä ei palauteta alkuperäispakkauksessa. Kuplamuovin tai muun soveltuvan täyteaineksen käyttö auttaa minimoimaan mahdolliset vahingot kuljetuksen aikana.
  3. Toimitamme sinulle sähköpostitse palautuslomakkeen Postin toimipisteen kautta tapahtuvaa maksullista palautusta varten. Sinulla on mahdollisuus palauttaa tuotteet myös varastollemme osoitteeseen Tierankatu 8, 20520 Turku.
  4. Huomioithan, että vähennämme palautuksen rahtimaksun 15 € palautettavasta summasta käytettäessä Postin palautuspalvelua. Suurempien tuotteiden toimituksessa ja lavalähetyksissä rahtikulut voivat olla suuremmat, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme näissä tapauksissa ennen palautusta.

 

 

Palautus- ja takuulomake

    Palautuksen tyyppi*
    Yleinen tuotepalautusTakuupalautus