Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa teitä tuotteisiin, tilauksiin tai toimituksiin liittyvissä kysymyksissä.

Lähetä viesti: asiakaspalvelu@valogalleria.fi
Soita: 040 767 0005

Avoinna

ma–pe 10–16

Usein kysyttyä

Onko tuotteilla vaihto- ja palautusoikeus?

 Valogallerian asiakkailla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja alkuperäisten pakkausten tallella.

Peruuttamisesta voi ilmoittaa käyttämällä sähköistä palautuslomaketta.

Palautettujen tuotteiden hinta hyvitetään luottokorttitilillesi tai pankkitilillesi. Hyvitys maksetaan heti, kun olemme vastaanottaneet ja tarkastaneet palautettavan tuotteen.

Mitkä maksutavat käyvät Valogalleriassa?

  • Pankit: Osuuspankki, Nordea, Danke Bank, Paikallisosuuspankit, Aktia, Säästöpankki, Ålandsbanken, S-Pankki, SEB ja Handelsbanken
  • Luottokortit: Visa, Visa Electron, Eurocard, Master Card
  • Lasku ja osamaksu: Collector lasku/osamaksu -palvelu.

Miten tilaukseni toimitetaan?

Valogalleria toimittaa myymänsä tuotteet Suomessa Matkahuollon tai Postin välityksellä.

Mikäli tilaus sisältää useita tuotteita joilla on eripituinen toimitusaika, toimitetaan tuotteet kerralla pisimmän toimitusajan mukaan. Jos haluat jonkin tuotteen nopeammin, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme.

Kuinka nopeasti tilaukseni on perillä?

Kaikki varastossa olevat tuotteet lähetetään viimeistään tilausta seuraavana arkipäivänä, jolloin tuotteet saapuvat tilaajalle tyypillisesti 1-3 päivän kuluessa tilauksesta.

Jotkin tuotteet ovat tilaustuotteita, ja näiden tuotteiden toimitusaika on määritelty tuotetietojen yhteydessä.

Mitkä ovat tilaukseni toimituskulut?

Toimitusmaksu Suomessa on Postin palvelupisteeseen tai Postin pakettiautomaattiin tilattaessa 8€/tilaus, Matkahuollon jakelupisteeseen tilattaessa 8 €/tilaus ja kotiinkuljetuksella 13,00 €/tilaus. Yli 200 € tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja.

Voinko seurata tilaukseni toimitusta?

Saat lähetystunnuksen sähköpostiisi, kun tilauksesi lähtee meiltä. Lähetystunnuksen avulla voit seurata paketin kulkua valitsemastasi toimitustavasta riippuen: Postin lähetysten seurantaan pääset tästä linkistä, Matkahuollon lähetysten seurantaan pääset tästä.

Olen unohtanut salasanani, miten toimin?

Jos olet unohtanut salasanasi, voit tilata uuden kirjautumissivulla oleva linkin kautta. Uusi salasana lähetetään siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet antanut rekisteröitymisen yhteydessä. Turvallisuussyistä emme voi lähettää uutta salasanaa muuhun sähköpostiosoitteeseen.

Voinko tilata rekisteröitymättä?

Kyllä, voit aina tilata myös rekisteröitymättä.

Tein tilauksen, mutta en ole saanut tilausvahvistusta sähköpostitse. Onko tilaukseni tullut perille?

Saat aina tilauksestasi vahvistuksen sähköpostiisi. Mikäli et ole saanut tilauksestasi vahvistussähköpostia, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.